• Karcsúsító gyakorlatok fogyókúra alatt és után is

      2 hozzászólás

    karcsúsító gyakorlatok fogyókúra alatt és után isVannak különböző karcsúsító gyakorlatok, melyeket a fogyókúra alatt célszerű alkalmazni.
    Ezeket végezve hamarabb érezhetővé, láthatóvá válik a fogyókúra eredménye, kedvet adva a fogyókúra további folytatásához.






    A fogyókúra után se feledkezzünk meg ezekről a karcsúsító gyakorlatokról.
    Ha már megszoktuk, hogy naponta néhány percet szánunk ezekre a gyakorlatokra a fogyókúra alatt, maradjon ez szokásunk a fogyókúra után is. Testünk hálás lesz érte.

    Az alábbi karcsúsító gyakorlatok végezhetők naponta egyszer, vagy akár többször is:

    A kar és a lábak formálásához:
    Tenyerünkkel támasszuk meg a falat a mellek magasságában. Emelkedjünk lábujjhegyre, majd hajlítsuk be a térdünket úgy, hogy azok közben távolodjanak egymástól. Ez után álljunk újra fel.
    Ezt a gyakorlatot tízszer ismételjük meg szépen, lassan.

    karcsúsító gyakorlatokA fenék és a felső comb formálására alkalmas az alábbi gyakorlat:
    Álljunk négykézlábra. Toljuk ki magunkat felfelé, lábujjhegyen, majd ereszkedjünk vissza.
    Tizenötször végezzük el, lassan, komótosan.

    karcsúsító gyakorlatok hanyatt fekveA derék és a csípő karcsúsításához:
    Feküdjünk hanyatt. Tegyük a kezeinket oldalra. Lábainkat húzzuk fel, talpak a talajon.

    Zárt térdeinket tegyük jobb, illetve bal oldalra.
    A hát izomzatának is nagyon jót tesz ez a gyakorlat. Sokszor ropogást is érzünk.
    Itt szintén fontos az, hogy lassan, ellazulva végezzük a gyakorlatot.
    Amikor egy-egy oldalra letettük a térdünket, hagyjuk ott egy kicsit. Közben fújjuk ki a levegőt. Érezni fogjuk, ahogy az izmaink kiengednek, ellazulnak.
    Húsz alkalommal végezzük ezt.

    A fenék és a combizom formálásához:
    Feküdjünk hanyatt, egy fallal szemben. Húzzuk fel a térdünket, és talpunkat tegyük a falhoz. Nyomjuk fel a csípőnket, és tartsuk meg.
    A kezünket közelítsük a térdünkhöz, és tartsuk meg ezt a testhelyzetet, majd engedjük vissza a hátunkat, fenekünket a talajra.
    Tízszer végezzük ezt el.

    A fogyókúra alatt nem csak ezek a karcsúsító gyakorlatok végezhetők, hanem az alábbi alakformáló tornagyakorlatok is >>

    karcsúsító gyakorlatok fogyókúra alatt is

    További ajánlataink a fogyókúra, alakformálás, karcsúsítás témájában:
    10 napos fogyókúra vidáman >>
    Gyors fogyás tippek (könyv ingyen) >>
    Kásás fogyókúra (zab, rizs) >>
    Fogyókúrás tippek >>
    A fogyás titka >>
    1, 2 és 3 hetes fogyókúra receptek (könyv ingyen) >>






    Oszd meg:
    • Twitter
    • Facebook
    • Linkter
    • blogtercimlap
    • Digg
    • del.icio.us
    • Internetmedia
    • LinkedIn
    • Mixx
    • Google Bookmarks
    • RSS
    • Propeller
    • Reddit
    • Yahoo! Bookmarks
    • email
    • BlinkList
    • Live
    • MisterWong
    • Posterous
    • StumbleUpon
    • Technorati
    • Tumblr
    • Print
    • PDF

    Write a comment